“Razvijamo hardverske proizvode. Želimo proizvesti te naočale. Idemo naprijed i mnogo istražujemo. Naočale o kojima mi sanjamo su su prilično daleko, ali mnogo istražujemo o novim VR i AR tehnologijama. Trenutno nemamo proizvod za predstaviti, ali naši talentovani ljudi rade na tome”, kazao je Facebookov šef virtualne realnosti Ficus Kirkpatrick za Tech Crunch
na F8 konferenciji 2016. godine Mark Zuckerberg govorio je o AR naočalama kao krajnjem cilju Facebookovih napora u razvoju proširene stvarnosti. Namjera Facebooka već duže vrijeme je proizvodnja AR naočala.
Ova vijest nije najbolje prihvaćena od strane brojnih tech kritičara, koji su se oglasili na društvenim mrežama rekavši kako je čudno da Facbook najavljuje takvo nešto u vrijeme borbe s osudama kršenja privatnosti.
Smatraju da će se Zuckerberg morati potruditi vratiti povjerenje korisnika dok njegov AR uređaj ne stigne na tržište, jer smatraju da će takve naočale još više zadirati u privatnost korisnika Facebooka.
Kompanija Oculus je do sada na svjetsko tržište plasirala nekoliko uređaja virtualne stvarnosti koji su izuzetno popularni.