Huawei se bori da očuva tržišnu poziciju nakon što je Trumpova administracija u maju blokirala prodaje američkih komponenti i tehnologije potrebne kineskoj kompaniji, najvećem svjetskom proizvođaču opreme za mobilnu telefoniju i drugom svjetskom brandu među pametnim telefonima.
– Prodaja je pretrpila izvjesne posljedice, ali je Huawei izbjegao prekide u isporuci smartphonea, opreme za mreže mobilne telefonije i drugih proizvoda, izjavio je čelnik firme Liang Hua na konferenciji za novinare.
Kazao je da je Huawei od tada preustrojio ponudu svojih proizvoda kako bi osigurao da ih može isporučiti i bez američkih komponenti ukoliko se to pokaže nužnim.
– Na neki način nam je pritisak američke vlade pomogao da bolje shvatimo naše ciljeve. To je samo poboljšalo saradnju među šest raznih sektora firme, potaknulo je naš narod i ojačalo je našu kompaniju – izjavio je Liang.
Prodaja je u prvih šest mjeseci ove godine porasla za 23 posto na 401,3 milijardi juana (8,3 milijardi dolara), tvrdi Liang. To predstavlja rast prodaje u odnosu na brojku iz 2018. godine kada je zabilježen rast od 19,5 posto, ali je Liang upozorio da će se Huawei “još suočavati s teškoćama” u drugoj polovini ove godine.
Liang je kazao da ne može iznijeti procjene mogućeg rasta prodaje za ostatak godine, prenosi Associated Press.