Netflix se prije gotovo četiri godine proširio diljem svijeta, ali većina zarade i dalje mu pristiže iz Sjedinjenih Američkih Država, no razlika više nije tolika kao u prošlosti pa u kompaniji mogu zadovoljno trljati ruke.
Primjerice, dok u SAD-u i Kanadi kombinirano ukupna brojka pretplatnika iznosi 67,1 milijuna, u EMEA (Europa, Bliski istok, Afrika) regiji iznosi 47,4 milijuna, Latinskoj Americi 29,4 milijuna i u Azijsko-pacifičkoj regiji 14,5 milijuna. Riječ je o trećem kvartalu 2019. i u njemu je globalno pristiglo novih 44 milijuna međunarodnih korisnika i 10,3 milijuna novih korisnika u Sjevernoj Americi.
Da situacija nije nimalo loša potvrđuju brojke iz trećeg kvartala 2019., kad je u Sjevernoj Americi bilo 56,8 milijuna pretplatnika, u EMEA regiji njih 23,1 milijuna, Latinskoj Americi njih 18,3 milijuna i Azijsko-pacifičkoj regiji njih 5,8 milijuna.
Dakle, ulaganje u sadržaj isplati se na globalnoj razini pa se slobodno može kazati da Netflix ima dobru strategiju, u prvom redu profitabilnu. A investitorima je to daleko najvažnije u cijeloj priči.
(ictbusiness.info)