Prema novim propisima, pojedine objave neće biti dostupne maloljetnim korisnicima, dok će ostale u kojima se promovišu “čudotvorni” proizvodi za mršavljenje biti izbrisane.
Takve promjene će se takođe odnositi i na Facebook, koji je vlasnik Instagrama.
BBC podsjeća da je sve veća zabrinutost zbog uticaja koji proizvodi za mršavljenje mogu imati na mlade širom svijeta.
Glumica Jameela Jamil izjavila je da je ovo velika pobjeda u borbi protiv dijeta i “detox” industrije.
“Zauzimanjem stava o zaštiti fizičkog i mentalnog zdravlja na internetu, Facebook i Instagram šalju važnu poruku svijetu”, poručila je Jamil.
Ona je javno kritikovala svjetski poznate influensere zbog promovisanja čajeva i ostalih proizvoda namijenjih za detoksikaciju odnosno čišćenje tijela, od kojih mnogi imaju samo laksativno dejstvo.
Instagram će ukloniti objave u kojima se promoviše brzo i nerealno mršavljenje, a korisnici će takođe moći prijaviti sadržaj za koji smatraju da krši nova pravila. Instagram će potom odlučiti da li će takav sadržaj biti sakriven ili uklonjen.
“Želimo da Instagram bude pozitivno mjesto za sve koji ga koriste i ova politika je dio naših napora da smanjimo pritisak koji ljudi ponekad mogu osjetiti na društvenim mrežama”, poručila je Emma Collins, menadžerica za javne politike Instagrama.