Za mnoge mlade i pripadnike generacije koja je odrasla s internetom jedno je od najpoželjnijih zanimanja – influencer.
Umjesto klasičnog uredskog posla i radnog vremena od 9 do 17, mladi žele biti sami svoji gazde i raditi ono što vole – predstavljati proizvode, kuhati, putovati i slično i, naravno, za to biti dobro plaćeni.
A hoće li brendovi koristiti usluge određenih influencera i koliko će ih platiti, najčešće ovisi o broju pratitelja koje te osobe imaju na Instagramu, YouTubeu ili drugim platformama. Zbog toga dio korisnika “vara” i svoju popularnost podiže na umjetan način koristeći aplikacije trećih strana s kojima se povećava broj pratitelja, lajkova i komentara uz objave.
Za korištenje takvih aplikacija korisnici često moraju predati privatne podatke za prijavu na ovu društvenu mrežu, čime se direktno krše pravila korištenja Instagrama.
Iz Instagrama su najavili da kreću u borbu s takvim korisnicima te su razvili alat koji može prepoznati račune koji koriste servise i aplikacije za povećanje broja pratitelja, lajkova i komentara. Takve korisnike Instagram će upozoriti i obavijestiti o kršenju pravila te će od njih zatražiti promjenu lozinke.
Ako i nakon toga korisnici nastave s primjenjivanjem metoda za lažno povećanje popularnosti, to bi moglo utjecati na “njihovo iskustvo korištenja Instagrama”, iako iz kompanije nisu objasnili na što konkretno misle. Ovo je samo još jedan korak s kojim žele zaštititi platformu od lažnih vijesti i korisnika te prevarantskih aktivnosti i osigurati da Instagram bude zajednica u kojoj se “ljudi povezuju na autentičan način”.