Promjena imena se dešava u trenutku kada bivši zaposleni u Facebooku izlaze u javnost sa navodima da kompanija svojim odlukama ugrožava korisnike i stavlja njihovu bezbjednost ispod profita.
Izvršni direktor Facebooka Mark Zakerberg je na virutelnom sastanku rekao da novi naziv predstavlja “metaverzum” – virtuelni prostor za koji se vjeruje da će naslijediti sadašnji internet, ali da ime društvene mreže i dalje ostaje Facebook.
Zakerberg je pokazao demo snimke kako će izgledati “metaverzum” – ljudi će moći da se povezuju kao avatari i da se, u digitalnoj 3D verziji, transportuju na određena mjesta u određeno vrijeme.
Announcing @Meta — the Facebook company’s new name. Meta is helping to build the metaverse, a place where we’ll play and connect in 3D. Welcome to the next chapter of social connection. pic.twitter.com/ywSJPLsCoD
— Meta (@Meta) October 28, 2021
“Trenutno je naš brend usko povezan samo sa jednim proizvodom koji ne predstavlja sve što radimo sada, a kamoli u budućnosti”, kazao je Zakerberg.
Facebook mjesečno prijavljuje da ima oko 2,9 milijardi korisnika.
Promjena imena kompanije jeste veliki korak za Facebook, ali nije prvi put – 2019. Facebook je napravio novi logo kako bi se razlikovala kompanija od društvene mreže.
Promjenom imena kompanije, Facebook pokušava da smanji štetu zbog kritika u javnosti i odvoji ostale servise od društvene mreže, kaže profesor marketinga na Univerzitetu Džordžtaun, Prašant Malavija.
“Nema sumnje da je naziv ‘Facebook’ totalno oštećen i toksičan”
Kompanija Google je takođe 2015. odvojila internet pretraživač od ostalih proizvoda, poput automobila koji se sami voze, time što je osnovala novu holding kompaniju Alfabet. Kompanija Snepchat je isto promijenila ime u Snap kada je počela da proizvodi i pametne naočare.