Iako je tržište društvenih mreža i aplikacija za komunikaciju i dijeljenje fotografija i videozapisa prilično zasićeno, povremeno se pojave nove aplikacije s potencijalom privlačenja miliona korisnika koje bi mogle konkurirati najpoznatijim mrežama. Npr. teško da je neko mogao predvidjeti uspjeh Clubhousea, aplikacije za razgovore uživa koja je u kratko vrijeme postala toliko popularna da su je kopirale gotovo sve najveće mreže.
Još jedna takva aplikacija s velikim potencijalom jest i Poparazzi, nedavno predstavljena platforma za dijeljenje fotografija koja je dostupna korisnicima iPhonea, a o njenoj popularnosti najbolje govori činjenica da je trenutno najpopularnija aplikacija u američkom App Storeu.
Time se, poručuju iz kompanije, želi smanjiti pritisak na osobe da na fotografijama izgledaju savršeno te su svoju mrežu prozvali antiselfie klubom. Poparazzi je koncipiran tako da se na korisničkom zidu pojavljuju fotografije osoba koje su objavili njihovi prijatelji, tj. drugi korisnici te mreže, dok se fotografije koje su oni snimili (ne svoje, nego fotografije njihovih prijatelja) pojavljuju unutar sekundarnog taba, objašnjava Protocol.