13.8 C
Sarajevo
20.09.2024

Nova sramota Facebooka: Znali su da maloljetnici roditeljima troše novac s kartica, ali nisu reagirali

Na internetu se prošle sedmice pojavila još jedna negativna priča vezana uz Facebook i odnos ove kompanije prema korisnicima, pogotovo najmlađima na kojima je Zuckerbergova mreža zarađivala. Treba napomenuti kako nije riječ o novom slučaju, već o slučaju koji se protezao između 2008. i 2014., no detalji su objavljeni tek sada.

Informacije koje su dostupne pokazuju kako je Facebook tada bio svjestan velike količine novaca koje maloljetnici troše s kartica roditelja na igre koje su se igrale putem Fejsa, no usprkos upozorenjima ignorirali su te činjenice i nisu ništa napravili kako bi zaštitili djecu, tj. novčanike njihovih roditelja. Strahovali su da, ako uvedu neki oblik ograničenja ili obveze ponovnog upisivanja broja kartice, korisnici (dakle, ponajviše maloljetnici), više ne bi trošili toliko novaca, čime bi se smanjili prihodi i developerima i Zuckerbergovoj kompaniji. Zbog ovog slučaja na kraju je podignuta tužba te je Facebook obiteljima čija su djeca potrošila previše novaca na kraju platio odštetu.

Pri potrošnji unutar igara djeca često uopće nisu svjesna da je riječ o pravom novcu koji se skida s računa njihovih roditelja, već je u njihovim očima to bio virtualni novac koji nema pravu vrijednost. Također, često niti roditelji nisu bili svjesni da djeca unutar igara mogu trošiti njihov novac pa nisu niti provjeravali što njihovi najdraži rade na Facebooku i pametnim telefonima pa bi se šokirali kada bi vidjeli stanje na računu stanjeno za nekoliko stotina ili čak hiljada dolara.

- OGLAS -

Skandal za skandalom
Ovo su situacije o kojima roditelji svakako moraju voditi računa, no pokazalo se da ekipa u Zuckerbergovoj kompaniji, iako svjesna da maloljetnici troše velike cifre s računa njihovih roditelja, nisu htjeli reagirati i uvesti ograničenja, već im je najvažnije bila samo zaraditi što više. Prema dostupnim podacima, tokom razdoblja između 2008. i 2014. maloljetnici iz SAD-a na Facebooku su potrošili više od 34 miliona dolara, a možemo se samo zapitati koliko te cifre iznose danas u igrama poput Fortnitea.

Nakon što je prošle godine otkriven skandal s Cambridge Analyticom koji je otkrio način na koji se Facebook odnosio prema korisnicima i njihovim podacima, sada je otkriveno da, zbog profita, nisu htjeli zaštititi niti maloljetnike i njihove roditelje i “pustili” su ih da nekontrolirano troše novac.

- OGLAS -

Pročitajte još

NAJNOVIJEFACE.BA