Popularna aplikacija za stvaranje kratkih video zapisa TikTok i dalje bilježi uspjehe. Prema istraživanju analitičke tvrtke Sensor Tower, TikTok aplikacija je u cijelom svijetu putem Play Storea i App Storea preuzeta više od 2 milijarde puta.
Samo u posljednjem kvartalu koji je završio 31. ožujka aplikacija je putem App Storea i Google Playa preuzeta 315 milijuna puta. Prije pet mjeseci TikTok je imao 1 i pol milijardu preuzimanja. Ove brojke ne odnose se na neslužbene trgovine aplikacija već samo na dvije spomenute službene.
Ističe se kako su Kina, SAD i Indija (najveće TikTokovo međunarodno tržište s 30,3% preuzimanja) dali najveći obol što se tiče preuzimanja aplikacije.
TikTok je prva aplikacija izvan kruga Facebookovih aplikacija (WhatsApp, Instagram i Messenger) koja je probila granicu od 2 milijarde preuzimanja od siječnja 2014. godine kada je Sensor Tower počeo s analizom mobilnih aplikacija. Pritom valja naglasiti i Gmail te YouTube aplikacije s više od 5 milijardi preuzimanja, no one dolaze predinstalirane na većini Android uređaja.
Osim velikog broja preuzimanja TikTok bilježi i porast prihoda, korisnici su putem te aplikacije utrošili 456,7 milijuna dolara, u odnosu na 175 milijuna prije pet mjeseci. Najviše otpada na korisnike iz Kine (oko 72,3%), dok su korisnici iz SAD-a potrošili oko 86,5 milijuna dolara.
Što se tiče platformi dominira Android (75,5% preuzimanja aplikacije je putem Play Store aplikacije), dok je najviše potrošeno putem Appleovog App Storea (435,3 milijuna od spomenutih 456,7 milijuna dolara).