Prošlo je gotovo šest godina otkako je objavljeno da oglasi dolaze za vaš taster za pauzu i osmanaest mjeseci otkako je Google otkrio da će ih YouTube također posluživati.
Sada, YouTube potvrđuje da oglašivači mogu početi ciljati vaše pauzirano vrijeme pred ekranom: “Kako smo vidjeli i snažne oglašivače i snažne reakcije gledatelja, od tada smo naširoko uveli oglase tokom pauziranja za sve oglašivače”, potvrđuje voditeljica komunikacija YouTubea Oluwa Falodun za The Verge.
Tehnički gledano, YouTube je 2023. počeo pilotirati “pauzirane oglase” sa grupom odabranih oglašivača, no Googleov glavni poslovni direktor Philipp Schindler otkrio je u aprilu da su oni neočekivano veliki hit među oglašivačkim firmama i vrlo unosni za Google.
Prošle su sedmice korisnici Reddita počeli objavljivati da se čini da se pauzirani oglasi šire, kao što je primijetio 9to5Google.
YouTube tvrdi da su pauzirani oglasi zapravo dizajnirani kako bi vam omogućili da vam firma ponudi “manje ometajuće” iskustvo. Kompanija je 2023. godine također uvela oglase koji se ne mogu preskočiti.
YouTube slijedi Hulu i AT&T u prodaji pauziranih oglasa. Sling TV također je uveo pauziranje oglasa u julu, iako ste ih u to vrijeme mogli isključiti iz izbornika postavki.