27 C
Sarajevo
16.07.2025

Njemačke firme sve više napuštaju mrežu X

Vidljiv je i pad ulaganja u oglašavanje — više od polovine firmi danas uopće ne ulaže u reklame na platformi

Sve veći broj njemačkih kompanija ograničava ili potpuno prekida svoje prisustvo na društvenoj mreži X (bivši Twitter), pokazuje novo istraživanje udruženja Bitkom.

Prema anketi među više od 600 firmi, više od polovine njih je smanjilo ili obustavilo objave na platformi. Aktivno objavljuje tek trećina, dok je svega tri posto povećalo svoje prisustvo od kada je Elon Musk preuzeo vlasništvo.

Razlozi za povlačenje su višestruki, ali dominira nepovjerenje prema Musku kao javnoj ličnosti. Čak 63% ispitanika ga vidi kao opasnog, a 74% se protivi tome da moćne ličnosti s društvenih mreža imaju političke funkcije.

- OGLAS -

Vidljiv je i pad ulaganja u oglašavanje — više od polovine firmi danas uopće ne ulaže u reklame na platformi, dok ih je prošle godine bilo upola manje.

Ipak, potpuno povlačenje s mreže za sada planira samo manji broj kompanija. Većina želi zadržati profil, iako u smanjenom obimu.

- Advertisement -

Velika većina anketiranih podržava strožu regulaciju X-a, a više od 80% smatra da platforma produbljuje društvene podjele.

- OGLAS -

Pročitajte još

NAJNOVIJEFACE.BA