TikTok nekim korisnicima daje mogućnost postavljanja 60-minutnih videa na platformu, prenosi Business insider, dodajući da bi to bi moglo predstavljati problem za YouTube I druge streaming platforme.
Insider ističe da nije jasno u kojim regijama je testiranje dostupno i da li će i kada biti dostupno većem broju korisnika. TikTok je izjavio za TechCrunch da ne planira odmah uvesti 60-minutnu funkciju upload-a široj javnosti.
Ova novina je najnoviji pokušaj platforme da proširi svoju ponudu proizvoda kako joj rast korisnika usporava. Kada je prvi put pokrenuta, platforma je dozvoljavala kreatorima samo da objavljuju videozapise od 60 sekundi. Ograničenje je sada povećano na 10 minuta za sve korisnike, a 15 za samo neke. TikTok konkurenti Instagram Reels i YouTube Shorts nude slične dužine.
Testiranje stavlja TikTok u istu klasu kao YouTube, što bi omogućilo kreatorima sadržaja da postavljaju videozapise koji zahtijevaju duže trajanje, kao što su detaljni tutorijali ili porodični i fakultetski vlogovi, koji su popularni na YouTubeu.
YouTube nadmašuje TikTok u pogledu ukupnog broja korisnika u SAD-u. Više od 80% odraslih Amerikanaca reklo je prošle godine Pew Research Centru da su koristili YouTube, dok je 33% koristilo TikTok. Korisnici TikToka, s druge strane, su mahom mladi: 62% mladih od 18 do 29 godina reklo je za Pew da koriste tu platformu, a 93% korisnika u istoj starosnoj grupi koristi i YouTube.
Ali TikTok je ispred YouTube-a po broju minutama gledanja: prošle godine je sestrinska kompanija Business Insider-a eMarketer predvidjela da će 2024. odrasli korisnici TikTok-a u prosjeku provoditi 55 minuta dnevno na platformi – pet minuta više od prosjeka YouTube-a.