Nevjera, varanje, preljub, afere nisu samo zanimljivi scenaristima bizarnih realityja i razgovornih emisija, nego i znanstvenicima.
Tajne prepoznavanja onih koji švrljaju izvan veze ili braka, pokušavali su i još uvijek pokušavaju otkriti istraživači na raznim sveučilištima i institutima, a najnovija studija stiže sa Sveučilišta Michigan i objavljena je u stručnom časopisu Personality and Social Psychology Bulletin.
Ukratko – da prepoznate preljubnika, ne morate mu potajno kopati po telefonu, detektivski proučavati društvene mreže ili provaljivati šifru na računalu.
Dovoljno je pogledati njegovu odjeću.Naime, ekipa iz Michigana utvrdila je da su muškarci koji nose odjeću s velikim oznakama brenda (uz to što će ih većina ljudi smatrati papcima opsjednutim brendovima), majice s kojih vrišti golemi logo, skloniji nevjeri. Ili, kako kažu “više ulažu u zavođenje, manje u potencijalno roditeljstvo” i više ih zanimaju kratke veze s naglaskom na seksu.