Rekli su da se nikada neće dobro prodavati jer je u prvoj verziji trajala čak sedam minuta, a u zadnjoj šest, te spominje Galilea, Belzebuba i Scaramouchea, no pokazalo se da je pjesma grupe Queen “Bohemian Rhapsody”, po podacima diskografske kuće Universal Music Group, najslušanija pjesma na internetu nastala u 20. stoljeću.
Objavljena je 1975. godine i tada se vrlo često vrtjela na radijskim stanicama, a pažnju je ponovno privukla zbog novog filma istoimenog naziva. Spot za tu pjesmu pregledan je 1,6 milijardi puta, objavio je Universal Music Group (UMG).
Pjesma je krajem 1975. devet sedmica bila na prvome mjestu ljestvica, što ju je u to vrijeme činilo trećim hitom s najdužim razdobljem na vrhu.
Diskografske kuće EMI i Elektra tada su u Velikoj Britaniji htjele odrezati dijelove ove epske stvari.
No Roger Taylor je objasnio: “Rekli su da je preduga i da to neće funkcionirati. Mislili smo, možemo je odrezati, ali onda neće imati nikakva smisla. Propustili biste sve različite ugođaje pjesme i rekli smo – ne. Ili prolazi, ili ne prolazi.” I nisu pogriješili.