“Potpisali smo Ugovor o financiranju u kojem je predviđeno da do 2022. realiziramo most i kompletan projekt s pristupnim cestama. Cijela ta dionica s mostom bit će 2022. gotova i mislim da neće biti nikakvih problema vezano za puštanje u promet, rekao je u emisiji U mreži prvog državni tajnik u Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture Tomislav Mihotić, izvještava HRT.
Riječ je o veoma zahtjevnoj dionici dugačkoj 32 kilometra na kojoj će biti četiri tunela, most preko Stonskog zaljeva dugačak gotovo 500 metara, tri vijadukta.
“Bilo bi dobro znati je li sva projektna dokumentacija izrađena prema zakonskoj regulativi, jesu li otkupljena sva zemljišta na toj dionici, što znatno usložnjava cjelokupni sistem izgradnje i, evo, ako su potpisani ugovori, koliko su izvođači radova opremljeni tehnološki u odnosu na kineske izvođače radova da se taj zahtjevni projekt završi”, upozorio je profesor s Fakulteta prometnih znanosti Rajko Horvat.
Iako još nije izabran izvođač radova, u mjerodavnom ministarstvu i Hrvatskim cestama uvjereni su kako će sve biti završeno u roku. Pristiglo je sedam ponuda.
“U tih sedam ponuda koje su pristigle postoji strahovito velika razlika u cijeni i normalno, oni koji donose odluku moraju svaku stavku proanalizirati, iza nje stati i biti sigurni da je to u redu napravljeno i da postoji jamstvo da će se objekt završiti u mogućim rokovima i na ispravan način”, objasnio je profesor Horvat.
Dubrovačko-neretvanski župan Nikola Dobroslavić fasciniran je onim što su Kinezi uradili na gradnji pelješkog mosta.
“Dojmilo me se vrlo ozbiljno. Onako kako su od početka pristupili ovom projektu. Vjerujem da oni mogu i hoće završiti ovaj projekt i kvalitetno i u roku koji je predviđen, naravno i za ponuđenu cijenu”, kazao je župan.