Reklamne kampanje za slovenačko “Laško pivo” posljednjih su godina privlačile pažnju javnosti, čak i onih koji nisu pivopije, zbog svoga inteligentnog i kreativnog sadržaja i intrigantnih poruka koje su bile usmjerene na ex-jugoslovensko tržište.
Svi u regiji sa znatiželjom su pratili reklame u kojima su sudjelovali neki od najvećih regionalnih pjevača, kakvi su Halid Bešlić, Željko Joksimović i Neno Belan.
Nakon estradnih ličnosti, na red su došli sportaši, odnosno košarkaši, svih generacija, koji su obilježili ovaj sport svako na svoj način i u svoje vrijeme, prenosi Slobodna Bosna.
Marketinško-kreativni tim “Laškog piva” u najnoviju kampanju je okupio Bogdana Tanjevića, jednog od najvećih košarkaških stručnjaka Evrope, trenera šampionske ekipe “Bosne”, Rašu Nesterovića, slovenačkog košarkaša sa impresivnom karijerom u NBA ligi, Aleksandra Sašu Đorđevića, aktuelnog selektora reprezentacije Srbije i njegovog nekadašnjeg suigrača iz reprezentacije SFRJ, Dina Rađu, koji je nedavno primljen u Kuću slavnih u SAD-u.
Bogdan Boša Tanjević u ovu kampanju “Laškog piva” uključio se na molbu Mirze Teletovića, predsjednika Košarkaškog saveza BiH koji ima sponzorski ugovor sa slovenačkom Pivarom.
Tanjević se odrekao honorara za učešće u propagandnoj kampanji “Laškog piva” u korist Košarkaškog saveza. O visini honorara nijedna od strana ne želi govoriti, ali saznajemo da se radi o 20 hiljada eura.
Zanimljivo je da je Bogdan Tanjević bio među prvim košarkaškim stručnjacima koji su prepoznali vanserijski talenat Mirze Teletovića i to davne 2003., kada je pomagao tadašnjem selektoru naše reprezentacije Mensuru Bajramoviću tokom priprema za Evropsko prvenstvo u Švedskoj.
“Ovaj momak je dragulj, napravit će svjetsku karijeru”, govorio je Boša za tada 17-godišnjeg mladića iz Jablanice kojeg je selektor Bajramović uvrstio i selekciju koju su predvodili Menad Marković, Damir Mršić…