“Kao globalno društvo svi možemo odigrati ulogu u smanjenju utjecaja pandemije izazvane koronavirusom slijedeći preporuke za zaštitu nosa i usta dok se nalazimo u društvenom kontaktu. Kroz ponudu ovih novih proizvoda ljubitelji NBA i WNBA lige mogu slijediti te upute i pridružiti nam se u nastojanjima da pomognemo onima koji su izravno pogođeni bolešću COVID-19”, izjavila je predsjednica NBA-a za društvenu odgovornost i igračke programe Kathy Behrens prigodom objave o novoj inicijativi iz NBA ureda.
Sav će prihod biti doniran organizacijama za sprečavanje gladi, “Feeding America” u Sjedinjenim Američkim Državama i “Second Harcest” u Kanadi, za one koji su najviše pogođeni širenjem zaraze koronavirusom.
“Zahvalni smo za ovo partnerstvo između NBA, WNBA i Fanaticsa, koje će podržati naše banke hrane, a našim zaposlenicima, volonterima i potrebitima omogućiti bolju zaštitu”, rekla je izvršna potpredsjednica i glavna operativka organizacije “Feeding America” Katie Fitzgerald.
“Ova podrška će nam pomoći da podijelimo dovoljno hrane i milijune obroka Kanađanima u nadolazećim mjesecima”, dodala je izvršna direktorica organizacije “Second Harvest” Lori Nikkel.