Biti ekipni kolega Maxu Verstappenu nikada nije bilo jednostavno, a posljednjih je godina to postao gotovo nemoguć zadatak. Četverostruki svjetski prvak izgradio je reputaciju vozača koji ne prašta slabosti, ni sebi ni drugima, a sada je otvoreno progovorio o tome što zapravo traži od osobe s kojom dijeli garažu.
Iako često djeluje hladno i usredotočeno isključivo na performanse, Verstappen kaže kako mu nije presudno da se s kolegom druži izvan staze, ali mu je iznimno važno da postoji međusobno razumijevanje i profesionalan odnos. “Ne moramo biti najbolji prijatelji van staze, ali želim da se možemo normalno slagati u paddocku i da postoji dobro razumijevanje među nama”, rekao je Verstappen.
Dodao je i ono što smatra ključnim dijelom svakog uspješnog partnerstva u Formuli 1, potpunu otvorenost. “Važno mi je da postoji otvorena komunikacija, da se informacije ne skrivaju tokom vikenda i da zajedno radimo na razvoju bolida”, poručio je.
Za Verstappena je, kako ističe, krajnji cilj uvijek isti, napredak ekipe. “U suštini, najvažnije je gurati tim naprijed. Ako si van staze dobar prijatelj, to je lijep bonus, ali nije presudno, sve dok si profesionalan na stazi i dok to koristi ekipi”, naglasio je Nizozemac.
Njegove riječi imaju posebnu težinu ako se pogleda povijest Red Bulla posljednjih godina. Mnogi su pokušali, ali rijetki su izdržali pritisak koji dolazi uz Verstappena. Pierre Gasly izdržao je tek pola sezone 2019. godine prije nego što je vraćen u juniorsku ekipu. Alex Albon zadržao se do kraja 2020., ali ni on nije uspio parirati tempu svjetskog prvaka.
Sergio Perez imao je najduži staž uz Maxa, upisao je i pet pobjeda u četiri sezone, ali je nagli pad forme tokom 2024. godine doveo do njegovog prijevremenog odlaska. Nakon toga priliku je dobio Liam Lawson, ali ona je trajala svega dvije utrke prije nego što je vraćen u Racing Bulls. Ni Yuki Tsunoda nije izdržao pritisak te je na kraju završio u ulozi testnog i rezervnog vozača.
Sljedeći na redu je Isack Hadjar, mladi Francuz koji će 2026. godine postati Verstappenov novi ekipni kolega u Red Bullu. Hadjar već sada pokazuje zrelost kakva se rijetko viđa kod debitanta, svjestan da će prvi mjeseci biti izuzetno teški.
“Ako ništa drugo, cilj mi je da prihvatim da ću prvi mjesec biti sporiji”, rekao je Hadjar tokom vikenda u Abu Dhabiju. “Ako uđeš s takvim mentalitetom, onda već prihvaćaš da će biti jako teško… Gledaš podatke i vidiš stvari koje još ne možeš uraditi.”
Francuz je svjestan da će frustracije biti neizbježne, ali vjeruje da je priprema ključ. “Bit će frustrirajuće, ali ako to znaš unaprijed, onda si mentalno spremniji”, poručio je Hadjar. Njegova nada leži i u velikom resetu koji dolazi 2026. godine, kada Formula 1 uvodi potpuno nova pravila o šasiji i pogonskim jedinicama, što bi moglo izbrisati postojeće razlike. U takvom scenariju, čak i vozač koji dolazi iz sjene može dobiti priliku ispisati novu priču – ako preživi pritisak koji nosi ime Max Verstappen.