Rekordna sponzorstva i ponude u Formuli 1

- Advertisement -

Formula 1 cvjeta kao nikad prije. Deset timova i njihovih 20 vozača svaki dan primaju zahtjeve za nova sponzorstva.

I sam trkaći serijal također bilježi veliko zanimanje. Stefano Domenicali (58), izvršni direktor vrhunske klase motosporta, primio je više od 30 upita iz gradova i zemalja koji žele ugostiti Grand Prix. 

Utrkama sada obiluju u Americi. Uz Miami, Austin i Las Vegas, Formula 1 ove godine tri puta gostuje u Sjedinjenim Američkim Državama – nigdje drugdje Lewis Hamilton (38) i kompanija ne voze češće.

- OGLAS -

To, uz Netflixov dokumentarac “Drive to Survive”, uzrokuju procvat američkog tržišta.

Ulaznice za Grand Prix koštaju i do 30.000 eura.

- OGLAS -

Odgovorni u Appleu očito su također primijetili koliko je unosno tržište ove trkačke serije. Prema izvještaju “Business F1”, tehnološki div stoga planira ulazak u Formulu 1. I to kakav!

U skladu s tim, proizvođač iPhonea mogao bi platiti 1,9 milijardi eura kako bi dobio ekskluzivna prava na utrke širom svijeta.

- OGLAS -

MLS bi trebao biti model za plan. Apple je kupio ekskluzivna prava za američku nogometnu ligu – i postigao potpuni uspjeh.

Samo prelaskom Lionela Messija (36) u Inter Miami, ovaj pružatelj streaminga navodno je stekao više od milion novih pretplatnika u jednoj noći.

Lako je zamisliti da bi se to dogodilo i u Formuli 1 ako do dogovora dođe. Ali, iza toga stoji veliki upitnik. 

Razlog? Dok je Apple samo morao čekati da istekne ugovor MLS-u i sklopi novi, u Formuli 1 ponekad postoji poseban ugovor za svaku zemlju – s različitim uvjetima.

Dok ServusTV drži prava u Austriji do 2026., Sky je osigurao prijenos za Njemačku do 2027. godine.

To bi trebalo biti teško izvodivo i za Apple, čak i s ponudom teškom 1,9 milijardi eura.

(Raport.ba)

- OGLAS -

Pročitajte još

NAJNOVIJEFACE.BA