Dvolitreni benzinac raspolaže sa 171 KS i 207 Nm okretnog momenta i nudi se s pogonom na dva ili četiri točka, dok 2,5-litreni benzinac u kombinaciji s elektromotorom nudi ukupnu snagu od 218 KS u izvedbi s pogonom na dva točka, odnosno 222 KS u izvedbi s pogonom na četiri točka, a sve verzije dolaze s automatskim CVT mjenjačem.
Harrier je dug 4.740 mm, širok 1.855 mm i visok 1.660 mm, dok je međuosovinski razmak 2.690 mm. Serijski dolazi s 19-inčnim aluminijskim naplatcima, a udaljenost od tla je 195 mm. U ponudi je i sedam boja karoserije.
U unutrašnjosti prevladavaju površine presvučene kožom, a tu je i 12,3-inčni središnji multimedijalni ekran s ugrađenim navigacijskim sistem i podrškom za Android Auto i Apple CarPlay. Moguće je naručiti i JBL premium audio sistem sa devet zvučnika, a tu je i veliki panoramski krov.
Kako stvari sada stoje, Toyota Harrier je napravljena prvenstveno za Japansko tržište, iako će se naći u prodaji na još nekim azijskim tržištima, a najave dolaska u Europu za sada nema.