Toyota je predstavila obnovljeni Hilux.
Radi se o izvedbi za tržište jugoistočne Azije i Australije, ali načelno ne treba očekivati krucijalne razlike na europskom tržištu. Jedno od najpopularnijih radnih vozila na svijetu sada dobiva moderniji izgled, pa i nešto šminke, dok će ključne novosti ostati skrivene ispod lima.
Ona bitna je unaprijeđeni 2.8 dizelaš, sada s 204 KS, ali i 500 Nm dostupnih od 1.600 o/min. Ovaj novi motor će ubrzati Hilux od 0 do 100 km/h za samo 10 sekundi (2,8 sekundi manje nego postojeći 2,4-litarski motor), uz prosječnu potrošnju goriva od 7,8 l/100 km. U ponudi ostaje i 2.4 dizelaš, i to u neizmijenjenim karakteristikama.
U Toyoti kažu kako su dodatno umirili motor, spustili tzv. ler gas, ali i smanjili potrošnju. Hiluxova nosivost od 1 tone i mogućnost vuče prikolice do 3,5 tona sada su prošireni na sve karoserijske izvedbe s pogonom na 4 kotača.
Unaprijeđen je i ovdje, i to u cilju postizanja boljeg komfora.
Iznutra poznata slika, ali uz bogatiju opremu. Tu je i infotainment s 8-inčnim zaslonom, ali kupce će ipak više veseliti Safety Sense nadogradnja na skupljim izvedbama. To znači da će sada i Hilux imati aktivni tempomat, sustav držanja trake i automatskog kočenja u opasnosti. Uvodi se i top izvedba Invincible s izuzetno bogatom opremom.
Prve isporuke u Tajlandu kreću ovog mjeseca, a potom će se model nuditi u ostatku regije.