Yaris je prvi model japanske kompanije koji je baziran na GA-B mehaničkoj platformi Toyotine TNGA familije.
Kako kažu u ovom proizvođaču, to će unaprediti performanse u vožnji zahvaljujući nižem težištu automobila i za 37 odsto većoj krutosti konstrukcije.
Još jedna važna novina u ovom modelu je hibirdni pogonski sistem.
Riječ je o četvrtoj generaciji Toyotinog hibridnog pogona u čijem je srcu trocilindarski 1.5 benzinac, a koji se sastoji još od dva elektromotora/generatora i litijum-jonske baterije, dok je menjač CVT.
Jedan od elektromotora šalje snagu na prednju osovinu, a razvija 80 KS i 141 Nm, dok drugi, manji agregat služi za pokretanje hibridnog pogonskog sistema.
Ukupna snaga ovog hibrida je 116 KS, a u Toyoti su se pohvalili da automobil u kombinovanom režimu vožnje prosječno troši svega 3,7 l/100 km i emituje 85 g CO2/km.
Auto 0-100 km/h ubrzava za 9,7 s, a 80-120 km/h za 8,1 s, što je za dvije sekunde bolji rezultat od prethodnog Yarisa hibrida.
Unapređene su i performanse u vožnji na struju, pa ovaj Yaris može da razvije i do 130 km/h krećući se samo na električni pogon.
Takođe, povećane su distance na kojim vozilo može da se kreće isključivo na struju, naročito u vožnji u urbanim sredinama, ali nisu objavljeni konkretni brojevi.
Inače, u zavisnosti od tržišta, novi Yaris će u Evropi biti dostupan i sa bazičnim 1.0-litarskim benzincem, takođe sa 3 cilindra.