Očekuje se da će Fiat značajno uvečati svoju gamu nakon što dođe do spajanja sa PSA, a između ostalog insistiraće se upravo na plasmanu vozila sa uvećanim klirensom. Jedan od ova tri SUV-a trebalo bi da bude i Fiat 500XL o kojem se do sada više puta govorilo, ali nisu stigle nikakve konkretnije informacije.
Ovaj model jedan je od kandidata za proizvodnju u fabrici u Kragujevcu, i ukoliko bi pogon u Šumadiji zaista i dobio ovaj SUV onda bi to značilo mnogo bolje dane za postrojenje u Srbiji. Italijanski mediji pišu da će Fiat 500XL biti veći od aktuelnog Fiat 500X, te da će biti zamjena i za taj model, kao i za 500L.
Jedan od pomenuta tri buduća automobila trebalo bi da bude i krosover iz B segmenta. Vjeruje se da će to biti dio uvećane porodice Panda, odnosno njen najveći član. Više informacija o ovom modelu biće sigurno dostupno naredne godine kada se očekuje predstavljanje plana Fiata za budućnost.
Treći SUV je za sada misteriozan, ali je evidentno da će biti smješten u D segmentu. Šef Fiata, Olivije Fransoa već je najavio povratak italijanske marke u ovu klasu, a kako limuzine gube na popularnosti, SUV je logičan izbor. Biće zanimljivo vidjeti šta će od platformi Fiat iskoristiti za plasman svog aduta u D segmentu.
Sigurno da je da će mu biti dostupna EMP2 arhitektura poreklom iz PSA grupe, ali FCA već ima u svom posedu i Giorgio platformu na kojoj su postavljeni modeli Alfe Romeo Giulia i Stelvio.