Novi Golf Mk8 ubrzava još više. Nastavljajući niz modela GTI, GTE i GTD, Volkswagen sada predstavlja sljedeći vrhunac iz svoje sportske obitelji Golf modela: novi Golf GTI Clubsport. Ovo vozilo označava sljedeće poglavlje marke u tradiciji GTI modela visokih performansi: prvi Golf GTI Clubsport pokrenut je 2016. godine na 40. godišnjicu kultnog sportskog automobila. Sada je slijedi novi Golf GTI Clubsport, moderni kompaktni sportski automobil koji ne impresionira samo velikom snagom motora već i novom razinom dinamike vožnje.
/ VW Golf GTI – 7 generacija (2016.) Izvor: Promo fotografije / Autor: Volkwagen
Svjetskom premijerom novog Golfa GTI Clubsport, Volkswagen ispisuje sljedeće poglavlje u uspješnoj povijesti Golfa. Clubsport ima izlaznu snagu od 221 kW (300 KS) i novi je top model osme generacije Golfa GTI. Sa svojim poboljšanim motorom s turbopunjačem, potpuno umreženom šasijom, kao i profilom vožnje ‘Nürburgring’ za legendarnu stazu Nordschleife, koji je prvi put implementiran, Golf GTI Clubsport označava novu prekretnicu u pogledu dinamike vožnje među sportskim automobilima s prednjim pogonom.
/ VW Golf GTI Clubsport Izvor: Promo fotografije / Autor: Volkswagen
Novi Golf GTI Clubsport krasi izvanredna vozna dinamika. Poboljšani su mnogi detalji, uključujući još okretniji motor s turbopunjačem (EA888 evo4), koji sada isporučuje 221 kW (300 KS) i 400 Nm okretnog momenta, kao i sportski ovjes opremljen novim Vehicle Dynamics Manager (VDM) upravljanjem dinamike vožnje. Već u novom Golfu GTI, novi VDM umrežuje kontrolu elektroničkih blokada diferencijala (XDS) i bočne dinamičke komponente opcijske elektroničke kontrole prigušivača DCC. Čak i na ovoj razini, značajka nudi primjetne prednosti u performansama. U novom Golfu GTI Clubsport standardna elektromehanička blokada diferencijala prednje osovine sada je prvi put integrirana u mrežu Vehicle Dynamics Managera.
/ VW Golf GTI Clubsport Izvor: Promo fotografije / Autor: Volkswagen
Karsten Schebsdat, voditelj sustava za dinamiku vožnje, upravljanje i kontrolne sustave u Volkswagenu, je izjavio: ‘Umrežavanje svih sustava dinamičke vožnje znači da se novi Golf GTI Clubsport ponaša još neutralnije i preciznije od klasičnog Golfa GTI. Za legendarnu stazu Nordschleife programirali smo i novi profil ‘Nürburgring’, koji posebno prilagođava dijelove voznog mehanizma u novom Golfu GTI Clubsport ovoj trkaćoj stazi.’
/ VW Golf GTI Clubsport Izvor: Promo fotografije / Autor: Volkswagen
Ovo je pravi Clubsport i očito je od samog početka da se novi Golf GTI Clubsport također uklapa na trkaću stazu: njegov prilagođeni prednji kraj vrlo je upečatljiv. Donji odbojnik izgleda gotovo otvoren, samo rešetka hladnjaka s dizajnom saća karakteristična za GTI modele i veća aerodinamična krila pružaju otpor čeonom vjetru. Straga upada u oči dvodijelni krovni spojler, što je jedinstveno obilježje rezervirano isključivo za Golf GTI Clubsport. Prednji spojler i stražnje krilo puno su više od samo dizajnerskih značajki, jer oni značajno povećavaju potisnu silu (downforce) na sportskom automobilu.
- OGLAS -