U sektoru putničkih vozila, tržišni udio električnih automobila je iznosio čak 38,7 odsto, što je značajno više u poređenju sa 14 odsto iz novembra 2019.
S druge strane, prodaja tradicionalnih, benzinskih i dizel modela je pala na 37,1 odsto, što znači da su modeli s elektiričnim priključkom prvi put po prodaji nadmašili “klasičare”.
Ukupno automobilsko tržište ove skandinavske zemlje je palo za 12,9 odsto, piše SeeBiz.
Prije samo dva mjeseca, kada je prodaja konvencionalnih automobila pala ispod 50 odsto ukupnog plasmana prvi put, tržište električnih vozila se dodatno ubrzalo, nadmašivši benzince i dizelaše.
U novembru je prodato 10.237 modela “s priključkom” od ukupno 26.500 prodatih automobila.
Veći doprinos su dali “plug-in” hibridi (PHEV) s 28,5 odsto udjela, dok su baterijski modeli zauzeli 10,2 odsto tržišta.
Najbolje prodavani model u novembru bio je Volkswagen ID.3.