Nakon redizajna Fieste na red je došao veći Focus.
Zlatna vremena Fordovih kompakta su, po svemu sudeći iza nas, ali to ne znači da su automobili loši. Naprotiv, Fiesta i Focus spadaju u red ponajboljih u svojim segmentima, ali trendovi su takvi da se već odavno ne kupuje razumom.
Focus je sada još bolji, pa je tako uz klasično zatezanje bora dobio pregršt novih tehnologija. Naprimjer, prednja LED svjetla rade u sinergiji s kamerom i tako ne zasljepljuju druge vozače; stražnja su zatamnjena, a najviše novosti nalazi se u kabini.
Infotainment donosi sistem Sync4, zaslon je još veći (13.2”) te je ubačena mogućnost bežičnog povezivanja za Apple CarPlay i Android Auto.
Ponuda motora ide od 1.0 turbo-trocilindraša u 48V hibridnom izdanju sa 125 i 155 KS. Nudi se i kombinacija bez električne pomoći koja daje 100 ili 125 KS, a dostupna je isključivo s ručnim mjenjačem. I dizelaši ostaju u ponudi, a radi se o 1.5 motoru u inačici s 95 i 125 KS, gdje snažnija opcijski ide i s osam-stepenom automatikom. Na vrhu piramide je ST izvedba s 2.3 turbakom od 280 KS.
- OGLAS -