Yeti ipak nije prvi SUV u Škodinoj historiji, jer je šezdesetih godina prošlog stoljeća postojao model Trekka, međutim, proizvodio se na Novom Zelandu za domaće tržište, a izvozio se i u Australiju te šire.
Model Trekka je bio baziran na platformi Octavije, automobila koji je dobio to ime jer je zapravo postao osmi Škodin automobil napravljen nakon Drugog svjetskog rata. Dijelovi su na Novi Zeland dolazili izdaleka, transportovani su iz Mlade Boleslav u Češkoj do novozelandskog sjevernog otoka Otahuhu te su postavljeni na skraćenu šasiju. Na to je postavljena mnogo “kutijastija” karoserija.
Trekku je pokretao motor od 1.221 cc, koji je razvijao 46 KS, odnosno 20 KS manje od Land Rovera iz istog perioda. Međutim, u Škodi su bili ponosni na Trekkin neovisni ovjes, dok je sinhronizirani četverostepeni mjenjač omogućio maksimalnu brzinu od 110 km/h, čime je Škodin model nadmašio Land Roverov Defender s maksimalnom brzinom od 105 km/h.
Škodin SUV je bio dostupan s tvrdim i mekanim krovom, u “kratkoj” i “karavanskoj” verziji, s dva do osam sjedišta, a bilo je moguće kupiti i pickup. U periodu od šest godina je prodato 3000 primjeraka modela Trekka, koji je bio omiljen među kupcima na Novom Zelandu, u Australiji, Samoi, Vijetnamu i na Fidžiju. Tek nekoliko primjera je stiglo do Evrope, a jedan “živi” u Škodinom muzeju u Češkoj.