U Volvu su već najavili kako će uskoro raskrstiti s motorima s unutrašnjim izgaranjem i većinu snaga prebaciti na elektrifikaciju game. Sada su obznanili kako pokreću modernizaciju tvornice u Torslandi, a sve kako bi je prilagodili proizvodnji potpuno električnih modela.
Osim sklapanja automobila ista će tvornica imati i vlastitu proizvodnju baterija, ali i aluminijskih dijelova. U sklopu renovacije tvornice najavljuju tzv. megalijevanje, novu metodu proizvodnje aluminijskih dijelova koja donosi brojne prednosti po pitanju cijene, održivosti i na koncu samih performansi konačnog proizvoda, automobila.
Megalijevanje nije velika novost jer istu metodu već koristi Tesla u proizvodnji Modela Y, gdje se nastoje u komadu izliti što veće komponente vozila. U Volvu vjeruju da takva proizvodnja poboljšava energetsku efikasnost proizvodnje, ali i optimizira prostornost kabine. Manji troškovi ujedno znače i manji utjecaj na okolinu.
Modernizacija tvornice uključuje i izgradnju novog bloka u kojem će se sklapati baterije te nakon njihove integracije u module ugrađivati u podnice vozila koje će biti izlivene iz jednog komada.
“Ovim ulaganjima činimo važan korak ka našoj potpuno električnoj budućnosti i pripremamo se za još naprednije i bolje električne modele Volva. Torslanda je naša najveća tvornica i igrat će ključnu ulogu u našoj aktualnoj transformaciji prema proizvođaču čistih električnih automobila do 2030.”, rekao je generalni direktor Volva Hokan Samuelsson.
Tvornica u Torslandi je otvorena 1964. godine, a ima godišnji kapacitet od 300.000 vozila, prenosi Index.hr.