Postavka sadrži 28 likovnih radova na papiru i platnima, devet skulptura, tri intalacije i tri figurine, čiji su autori – učenici Adi Čivgin, Amar Džafić, Faris Turanović, Benjamin Karabegović, Ivan Nuić i Velid Kadribegović, sudionici spomenutog programa.
Autorica projekta Aida Šarac Feni je kazala, kako se, zapravo, radi o naučno-istraživačkom radu, koji je finansijski podržao Fond otvoreno društvo Bosne i Hercegovine, a čija je realizacija počela krajem ljeta 2018. godine.
Dodala je kako se realizacija tog projekta odvijala u nekoliko faza, a da su radovi koji su izloženi nastali tokom posljednjih šest mjeseci, te da izložbu „Plavi artizam” prate didaktički materijali i materijali dokumentarnog karaktera, koji predstavljaju proces rada obrazovno-likovnih radionica u kontekstu UGBiH kao muzeja umjetnosti.
Šarac ističe kako je u sklopu likovnih radionica eksperimentirano s različitim materijalima, uključujući tempere (slikanje na platnu i papiru), ugljen, suhi pastel, glinu, kineski papir…
Po njenim riječima, rezultat tog angažmana jeste izložba „Plavi artizam“ koja pokazuje da muzej umjetnosti, uz odgovarajući teorijski okvir i neophodna znanja, može biti kompetentna alternativna obrazovna institucija za cjeloživotno učenje.
Izložbeni konteksti u kojima su se odvijale obrazovne radionice, a koji su na neposredan način bili inspiracija za sudionike spomenutog programa, obuhvataju stalnu postavku Oprostorena intima i izložbe Zbirka u zbirci: Mirko Komosar te odabrana djela Branka Šotre, kao i skulpture iz kolekcije UGBiH i plakate XIV Olimpijskih igara u Sarajevu iz arhiva te galerije.
UGBiH je, svjesna obrazovnih mogućnosti umjetničke kolekcije koju čuva i društvene odgovornosti i konteksta u kojem djeluje, u proteklih šest mjeseci sudjelovala u realizaciji prvog muzejskog outreach programa za djecu školskog uzrasta iz autističnog spektra.
Program je, kako je rečeno, rezultat sistematičnog obrazovno-muzejskog rada, iskustva i stečenog znanja iz muzejske pedagogije i u funkciji je stvaranja mogućnosti za ravnopravno participiranje u kulturi, kao i preispitivanja u pogledu unapređenja pristupačnost muzejskih zbirki i programskih aktivnosti.
Istovremeno, konstatirano je kako se upotreba vizualnih materijala u pedagogiji pokazala kao uspješan kognitivni stimulans za djecu iz autističnog spektra.
Izložba „Plavi artizam“ za posjetioce je otvorena do 2. aprila, kada se obilježava Međunarodni dan svjesnosti o autizmu.