-2.1 C
Sarajevo
23.11.2024

Dragon Age: Inquisition – u zmajevom gnijezdu

2011. je na papiru bila fenomenalna godina za ljubitelje fantasy RPG-ova jer su nove igre u razmaku od pola godine dobili serijali Dragon Age, Elder Scrolls i The Witcher. Premda je Dragon Age bio “najsvježiji” među tim serijalima i premda je doslovno imao zmaja u nazivu, igrači su više zabave pronašli kod zmajeva u The Witcheru 2 i Skyrimu. Razvojni tim BioWare primijetio je da je zadnji u toj utrci pa si je za sljedeći Dragon Age uzeo više vremena i dostavio ga na današnji dan prije devet godina.

Dragon Age: Inquisition bio je revolucionarna igra više za sam BioWare nego za igrače. Engine koji se koristio u prva dva dijela nije bio dizajniran kako bi se nosio s igrom s velikim otvorenim svijetom. Ekipa je za viziju nove igre trebala novi engine, a poklopilo se to s time da je izdavačka kuća Electronic Arts tada došla na ideju da svi njihovi studiji razvijaju igre u Frostbiteu 3, naprednom engineu korištenom za igre iz serijala Battlefield. BioWareu je prelazak na Frostbite 3 pružio dosta prilika, ali i nevolja jer su radili s tuđim alatom koji nije bio prilagođen za RPG naslove.

 
Ipak, ono što su dostavili bilo je impresivno za to vrijeme. Svijet je u Dragon Age: Inquisitionu i dalje bio podijeljen na odvojene regije, ali su sama područja bila znatno veća nego u prethodnim igrama. Najatraktivniji dio bili su sami zmajevi – bilo ih je više nego u prethodnim igrama te su bitke s njima bile iznimno napete.
 
Gameplay je u Inquisitionu bio sličan prethodnim igrama iz serijala. Borilo se timski, a igrač je mogao birati između devetero pomagača od kojih mu je većina mogla biti i više od pomagača. Borba je i dalje imala opciju pauziranja, a igrač je mogao preuzeti kontrolu nad bilo kojim likom u timu. Sustav odabira u dijalozima približio se kružnom formatu iz Mass Effect igara, a umjesto mobilnog kampa imali smo vlastitu utvrdu Skyhold iz koje smo mogli birati strateške misije.
 
 

Inquisition je po prvi put u serijalu predstavio multiplayer kooperativnog tipa. Moglo se igrati u četvero, birati između devetero likova te rješavati misije na tri mape. Sam multiplayer bio je odvojen od glavne kampanje te je imao zaseban sustav napredovanja.

- OGLAS -

Dragon Age: Inquisition po izlasku je pokupio dobre kritike i visoke ocjene. Na kraju 2014. osvojio je brojne nagrade za najbolju igru te godine. Uslijedila su brojna proširenja za igru koja su izlazila u narednih godinu dana, zaključno s Trespasserom koji je zaključio samu priču i postavio temelje za nastavak koji još uvijek čekamo.

- OGLAS -

Pročitajte još

NAJNOVIJEFACE.BA