A to će u svijetu premiuma biti vraški teško. U Toyoti i Nissanu to jako dobro znaju. A Genesisu je tu dodatno otežana pozicija jer još uvijek nema SUV model u ponudi.
Međutim svjetlo nade je G70, model kojeg se boje i u BMW-u.
Najmanji Genesis je zapravo prepakirana Kia Stinger, model koji se već pokazao trnom u oku njemačkih premiuma. Ameri su pritom vrlo otvoreni prema ovom modelu i ove godine su ih kupili preko 5700 od 10.000 prodanih Genesisa.
Samo prošlog mjeseca prodano je gotovo 1200 primjeraka, što nije malo s obzirom na to da se radi o svježem premium brendu iz Koreje, kojem cijena nije prvi adut.
Prodaja je toliko dobra da je anulirala pad druga dva modela, za kojima se potražnja doslovno prepolovila. Stoga je do dolaska SUV modela G70 glavna uzdanica korejske marke na američkom tlu.
Genesis G70 ima jasno izražene sportske aspiracije. Ponuda kreće 2.0 turbakom i cijenom od 34.900 dolara. Međutim, ono bitno je da će Genesis zadržati palicu. Da, korejski menadžment je odlučio igrati na kartu užitka u angažiranoj vožnji i ostaviti klasičan ručni mjenjač u ponudi. Glavni rival, BMW serije 3 u 330i izdanju, stoji preko 40.000 dolara.