16 C
Sarajevo
08.05.2025

Jeste li znali? Ovako možete unovčiti svoj LinkedIn profil

Većina ljudi to ne shvata, ali LinkedIn nije samo mreža za traženje posla – to je platforma i jedan od najjednostavnijih načina da počnete da zarađujete novac online.

Većina ljudi to ne shvata, ali LinkedIn nije samo mreža za traženje posla – to je platforma i jedan od najjednostavnijih načina da počnete da zarađujete novac online.

Sa više od devetsto miliona korisnika, ogroman broj ljudi aktivno traži pomoć baš u onome što vi radite. Većina profesionalaca postavlja svoj profil kao da je u pitanju radna biografija (CV), umjesto kao alat za privlačenje posla. Ako ste freelencer, konsultant ili poduzetnik, ne treba vam ni „fancy“ vebsajt ni ogroman broj pratilaca da biste počeli da dobijate klijente.

Optimizujte LinkedIn profil da „prodaje“ umjesto vas

- OGLAS -

Potrebno je samo da optimizujete svoj LinkedIn profil, olakšate ljudima da vas kontaktiraju i zaista komunicirate sa svojom mrežom. Evo kako to da uradite u tri jednostavna koraka.

Kada neko otvori vaš LinkedIn profil, da li mu je odmah jasno čime se bavite i kako mu možete pomoći? Ili je to samo spisak prethodnih poslova? Ako želite klijente, saradnju ili napredak u karijeri, vaš profil mora da bude više od običnog CV-a. On treba da radi za vas i donosi vam prilike.

- Advertisement -

Sve počinje od naslova vašeg profila. To je prva stvar koju korisnici vide, pa nemojte samo navesti svoju radnu poziciju.

Iskoristite taj prostor da istaknete svoju vrijednost. Zamislite to kao svoju „jednolinijsku prodajnu poruku“. Neka bude jednostavno, jasno i prepuno ključnih riječi koje će pomoći pravoj publici da vas pronađe.

Naslov usmjeren na rezultate, poput: „Pomažem malim agencijama da dobiju više klijenata“ ili „Pomažem ljudima da poboljšaju svoje finansije“, odmah stavlja do znanja čime se bavite.

Želite da ljudi dođu na vaš profil i odmah razumiju šta nudite. Kada neko klikne na vaš profil, sekcija „O meni“ treba da zadrži njihovu pažnju.

Tu se posjeta profilu pretvara u pravu priliku. Umjesto da samo nabrajate iskustva, ispričajte svoju priču na način koji se povezuje sa vašom ciljnom publikom.

Počnite sa zanimljivim uvodom koji ih tjera da nastave sa čitanjem. Zatim jasno objasnite kako tačno pomažete ljudima i zašto ste baš vi odlični u tome.

Potkrijepite to brojkama, konkretnim rezultatima ili izjavama zadovoljnih klijenata. Da li ste pomogli nekoj firmi da poveća prihod za trideset posto? Mentorisali više od sto profesionalaca? Istaknite to.

Kada se ovo uradi kako treba, vaš profil neće samo izgledati profesionalno – privlačit će prave klijente i pozicionirati vas kao autoritet u vašoj oblasti.

Koristite sekciju „Izdvojeno“ kao svoj „link u biografiji“

Želite da ljudima olakšate da stupe u kontakt sa vama ili sarađuju? Sekcija „Izdvojeno“ (Featured) na LinkedInu je kao vaš ugrađeni „link u bio“. To je izuzetno vrijedan prostor na profilu, ali ga mnogi ignorišu ili koriste pogrešno.

Ako imate LinkedIn Premium, možete dodati klikabilan link na svoj profil, tako da ljudi lako mogu da pogledaju vaš sajt ili zakažu poziv s vama.

Ali čak i bez Premium naloga, ova sekcija je jedan od najboljih načina da posjete profilu pretvorite u konkretan posao.

Umjesto da se nadate da će ljudi pročeprkati kroz vaše objave i pronaći vaše ponude, postavite ih direktno i jasno tamo gdje se ne mogu promašiti.

Za razliku od običnih objava koje brzo „padnu“ u feedu, sadržaj u sekciji „Izdvojeno“ ostaje uvijek prikazan na vrhu vašeg profila.

Najbolja stvar? LinkedIn vas ne kažnjava kada stavite vanjske linkove, tako da slobodno možete da usmjerite saobraćaj ka svom sajtu bez brige da će vam opasti vidljivost, piše Forbes.

Iskoristite ovaj prostor da istaknete studije slučaja, izjave klijenata ili čak besplatne resurse poput vebinara ili e-knjiga. Umjesto da samo pričate ljudima šta radite, pokažite im konkretne rezultate. Ovo je često efektivnije od klasičnih poziva na akciju, jer djeluje prirodnije.

Direktan prodajni pristup može djelovati napadno, ali kada ponudite besplatan resurs, priču o uspjehu ili pogled iznutra na vaš rad, ljudi mogu da se povežu s vama na svoj način i svojim tempom. Tako se gradi povjerenje, bez pritiska.

Nemojte se oslanjati na to da će potencijalni klijenti sami „iskopati“ vaše objave – dajte im jasan put da saznaju više i preduzmu naredni korak. Što im više olakšate da vide vašu vrijednost, to ćete brže pretvarati prikaze profila u konkretne prilike.

Unovčite LinkedIn kroz poruke (DMs)

LinkedIn je napravljen za povezivanje, ali većina ljudi koristi poruke kao da šalje klasične mejlove. Zato ih mnogi i ignorišu.

Oduprite se porivu da odmah krenete sa prodajnim pristupom, prvo se zaista povežite. Ostavite promišljene komentare, reagujte na objave, podijelite korisne uvide. Što ste aktivniji, to će više ljudi prepoznavati vaše ime, pa će i početak razgovora biti prirodniji kada im se javite.

Kada šaljete poruke, gledajte da to bude o onima kojima se javljate. Pitajte ih o njihovom poslu, ciljevima ili nečemu što su nedavno podijelili. Razgovori koji počinju prirodno imaju mnogo veće šanse da prerastu u nešto vrijedno.

Ako spomenu izazov u kojem im možete pomoći, usmjerite razgovor ka rješenju. Kada pokažu interesovanje, vodite ih ka sljedećem koraku bez komplikovanja bilo da je to da pogledaju studiju slučaja, zakažu kratak poziv ili pogledaju vaš portfelj.

Olakšajte im da kažu „da“. I nemojte zaboraviti da se naknadno javite. Ljudi su zauzeti, ali dobro tempirana poruka može vratiti razgovor na pravi put. Što više komunicirate, to više prilika stvarate i lakše pretvarate konekcije u klijente koji plaćaju.

LinkedIn već ima publiku, alate i prilike – samo ih treba iskoristiti na pravi način. Pojavite se, povežite se i olakšajte drugima da prepoznaju vašu vrijednost. Ako to radite dosljedno, bit će vam mnogo lakše da unovčite svoju stručnost.

- OGLAS -

Pročitajte još

NAJNOVIJEFACE.BA