Toyota Yaris stigla je do svoje četvrte generacije te se od danas piše nova povijest modela koji je predstavljen 1999. godine, a proizvodio se do 2005. Sljedeća druga generacija proizvodila se do 2013. godine, a treća je predstavljena dvije godine ranije, 2011. dok je u prodaju krenula 2012. godine.
U prodaju će Yaris četvrte generacije stići za godinu dana, u jesen 2020. Toyota je smanjila ukupnu duljinu Yarisa za 5 mm, ali je istovremeno povećala međuosovinski razmak za 50 mm. Dodavanjem 50 mm širini automobila dobilo se više prostora sprijeda i straga, ali i na širem izgledu.
Novost je da će novi Yaris, pored 1,5 litrenog hibridnog pogona nove generacije, biti dostupan i s 1,5 i 1,0-litrenim benzinskim motorima. A novi hibridni pogon imat će 15 posto više snage te 20 posto više iskoristivosti goriva. Procjenjuje se da Toyotina hibridna vozila svakodnevno prelaze više od 500 milijuna kilometara širom svijeta. Prius je prvi model s hibridnim pogonom, a predstavljen je 1997. godine te je do danas prodano 14 milijuna vozila širom svijeta (2,5 milijuna u Europi). Yaris je hibridni pogon dobio 2012. godine.
Novi Yaris donosi filozofiju Toyotine Nove Globalne Arhitekture (Toyota New Global Architecture -TNGA) po prvi put u ovaj segment vozila, te uvodi Toyotin hibridni pogon četvrte generacije. Ovaj pristup, dopunjen naprednim aktivnim i pasivnim sustavima sigurnosti teži stvoriti najsigurniji automobil u klasi.
Vanjski dizajn novog Yarisa bit će kompaktan, uz naglasak na okretnosti u gradskoj vožnji te lagan za parkiranje. Toyota novi model najavljuje da će uvijek biti spreman za kretanje i uživanje, zadržavajući sav unutrašnji prostor na koji su kupci navikli, što je osnova Yarisove filozofije „veliki mali“.
U prednjem dijelu naglasak je na velikoj rešetki hladnjaka i središnjem Toyotinom amblemu, a promjene su zahvatile A-stup koji je pomjeren prema natrag, čime se dobilo na većoj duljini poklopca motora. Nova LED svjetla uključuju pokazivače smjera koji se izmjenjuju s dnevnim svjetlima.
Dizajn unutrašnjosti slijedi princip „manje je više“, stvarajući otvoren i prostran prostor za vozača i suvozača, a visokokvalitetni materijali pružaju toplu ugodnu atmosferu u kabini.