BMW je jedan od najpoznatijih brendova na svijetu, a spada i u sam vrh po pitanju vrijednosti, ali i tehnološkog nivoa. Sve to može da zahvali automobilima i onome što stoji iza tog industrijskog proizvoda. Toga, čini se, nije svjestan Oliver Zipse, od avgusta čelni čovjek kompanije, koji je za njemački Automobil Woche izjavio da automobilima nije mjesto u urbanim centrima, prenosi Index.hr.
Upravo tako, čelni čovjek proizvođača automobila rekao je naglas ono što mnogi misle.
“Mislim da treba stremiti ideji urbanih centara bez automobila. Zašto bi neko ko ide samo u šoping morao u centar da dođe svojim automobilom? To nije dobitna formula”, kaže Zipse.
Zipse dalje govori da bi u Minhenu koristio podzemnu željeznicu samo da su urbanisti bolje odradili posao. Smatra da sistem javnog prevoza nije dobar i da ga treba optimizovati. Zipse tu ne staje pa nastavlja da brani ideju SUV-ova kojima BMW trenutno stremi. Kaže da novi model ne zagađuje i ne troši puno pa je ekološki prihvatljiviji od 15 godina starog karavana.
Treći najveći grad u Njemačkoj ima U-Bahn s osam linija, 64 stanice i nešto više od 100 km pruge, a dnevno preveze milion putnika.