I dok se ostatak svijeta takmiče u dometu, a time i kapacitetu baterija, Mazda je ostala u razumnim granicama, praktična i vrlo učinkovita.
Prvi električni model iz Mazde je MX-30, a osim estetike ne donosi ništa revolucionarno. Električni crossover raspolaže sa 143 KS i 265 Nm, što u prevodu znači da su performanse sasvim pristojne.
S druge strane, kapacitet baterije je svega 35,5 kWh, što je gotovo dvostruko manje od direktnih rivala. Naprimjer, Nissan Leaf u top verziji ima 62 kWh, a jedini blizu su BMW i3 s 42,2 kWh te bazna Hyundai Kona s 39,2 kWh.
I u Mazdi to upravo žele. S jedne strane 200 km dometa je sasvim dovoljno za prosječnog korisnika u Evropi koji ne prelazi više od 50 km dnevno. Tu je i gotovo 30.000 punionica pa doista nema smisla nositi skupi balast, ističu u Mazdi. Međutim, Mazda ide korak dalje pa za Automotive News Europe otkriva kako su time smanjili sveukupni karbonski otisak, uključujući i životni ciklus baterija.
Kristijan Šulce, Mazdin šef evropskog R&D odjela, ističe kako u kalkulaciju uzimaju i energiju potrebnu za proizvodnju baterije, pa i eventualne zamjene na 160.000 km. Konačni rezultat je da upravo ova baterija, kapaciteta 35,5 kWh, nema veći uticaj na okolinu od dizelske Mazde3. U konačnici, ovakva jednačina u sasvim drugom svjetlu prikazuje dizelski motor, ali i trendove elektrifikacije u autoindustriji.