Prvi put nakon 1997. godine, reklama za Porsche TV emitirat će se tokom američkog Super Bowla 2. februara 2020. Svi znamo da ovo jedna od najgledanijih TV događaja u godini. Kako bi ugledali lansiranje novog Taycana, reklama u trajanju od 60 sekundi prikazuje uzbudljivu potjeru između prvih potpuno električnih Porschea i gotovo desetak ikonskih Porsche automobila.
Posebno obraćanje novim ciljnim skupinama
Porsche najavljuje eru električne mobilnosti s Taycanom. Stoga se proizvođač sportskih automobila obraća i novoj publici. Reklama Superbowl namijenjena je kao “glavna uloga” u ovoj komunikaciji. „Super Bowl je poznat kao TV događaj daleko izvan Sjeverne Amerike i predstavlja savršenu platformu za postizanje novih fanova. Ova reklama povezuje mnoge elemente koji čine Porsche: sportsku atmosferu, emocije, ali i dodir humora, nešto što je tipično za način na koji komuniciramo uopšte “, kaže Oliver Hoffmann, direktor marketing komunikacija u Porscheu.