Kompanija Coca-cola HBC AG počela je proces akvizicije vodeće domaće konditorske kompanije “Bambi” od fonda “Mid Europa Partners”, a u vrijednosti od 260 miliona eura, saopštila je Coca-cola HBC Srbija.
Očekuje se da akvizicija bude završena u drugom kvartalu 2019. i da time kompanija “Bambi” dobije nove razvojne mogućnosti u Srbiji i regionu, kao i proširenje u komplementarne kategorije proizvoda.
Glavni izvršni direktor kompanije Coca-cola HBC AG Zoran Bogdanović rekao je da je akvizicija prilika da se stvore dodatne vrijednosti za tu kompaniju, njene kupce i akcionare.
“U naš postojeći portfolio vodećih brendova napitaka dodaćemo potrošačima dobro poznate, komplementarne brendove, kao i inovativne vještine i znanja. Ovo će dodatno ojačati našu relevantnost na tržištu i odnos sa kupcima i dati nam mogućnost da povećamo svoje prisustvo u ključnim prilikama za konzumaciju”, ocijenio je Bogdanović.
On je kazao da je akvizicijom moguća i sinergija kompanija Coca-cola i “Bambi” kroz zajedničke promocije i komplementarne inovacije.
Po riječima Bogdanovića, značajna vrijednost kompanije “Bambi” je jaka distributivna mreža, kao i rashladna distribucija u strateški važnim kanalima.
Generalni direktor kompanije Coca-cola HBC Srbija i Crna Gora Svetoslav Atanasov ocijenio je da je Srbija vrlo atraktivno odredište za strane investicije.
“Nakon obilježavanja pola vijeka od početka proizvodnje Coca-cole u Srbiji, nakon kontinuiranog rasta i osvajanja prestižnog Endru David kupa za najuspješniju poslovnu operaciju, sigurni smo da je naš tim spreman da podrži ovu važnu odluku kompanije da zakorači u kategoriju grickalica i konditorskih proizvoda”, naveo je on.
Atanasov je kazao da kompanija Coca-cola ima cilj da ostane integralni dio lokalne zajednice u kojoj posluje i da nastavi da razvija svoje poslovanje u Srbiji.
Kompanija “Bambi” je jedan od vodećih domaćih proizvođača konditorskih proizvoda iz Požarevca. Brendovi te kompanije su Bambi, Plazma, Wellness, Zlatni pek, Još (Josh).