U nastavku teksta donosimo pet znakova da vaš biznis treba sistem koji pomaže, olakšava poslovanje i donošenje odluka, te štedi vaše vrijeme pri traženju relevantnih informacija, piše Akta.ba.
1. Tražite podatke o nekoj kompaniji ili instituciji?
Želite provjeriti obrte, kompanije, institucije, udruženja registrovana u BiH, ali ne znate odakle krenuti? Osim osnovnih podataka kao što su naziv pravnog lica, adresa, kontakti, te e-mail, web i socijalne mreže, od velikog značaja su i vlasnička struktura, kapital, njihovi kupci, dobavljači i isporučioci, izlasci na tendere… Zvuči nemoguće imati sve ovo na jednom mjestu, zar ne? Ipak, nije. Pročitajte tekst do kraja.
2. Interesuje vas finansijsko stanje vašeg budućeg poslovnog partnera?
Uskoro planirate realizirati novu poslovnu saradnju, ali niste sigurni da li je ta kompanija pravi odabir za vas. Da li je imala “eksplozivni rast” koji nije praćen finansijski niti operativno? Jasno je da je loše upravljanje stara boljka kompanija, ali može se dogoditi i firmama koje prije naglog rasta nisu imale takve probleme.
Za početak, provjerite njihove finansijske pokazatelje, ukupan prihod, dobit i broj uposlenih, informacije o transakcijskim računima pravnih osoba sa statusom računa, nazivom banke i broja transakcijskog računa i osigurajte sebi provjerenog poslovnog partnera. Nakon toga će slika, a samim tim i odluka, biti puno jasnija.
3. Ko je odgovorno lice?
Ukoliko želite automatizirati zadatke dozvolite odjelu za prodaju da se fokusira na procese kao što su više kontakiranih klijenata. Pri tome je ključno znati ko je odgovorno lice kompanije i s kim će komunicirati? Olakštajte pristup podacima koji su im potrebni i smanjite njihove frustracije.
4. Želite znati koje su novoosnovane kompanije u BiH?
Želite biti unikatni na tržištu ili provjeriti koliko kompanija je osnovano na današnji dan u Zenici? Možda vas zanima ko se sve bavi proizvodnjom u ulici Titova u Tuzli? Sistemom automatizma, za pravni status firme uključene su sve opcije – a na vama je da procijenite.
5. Radite analizu stanja poslovanja u BiH?
Treba vam cjelovit pregled “krvne slike” jedne kompanije ili institucije? Da biste osigurali preciznost analize, potrebno je krenuti od njenog trenutnog finansijskog stanja. Kakvi su finansijski pokazatelji, koliko je imala dobiti, je li povećala broj radnika, da li je firma likvidna ili je u procesu stečaja – informacija je koja će vam pružiti pravilnu procjenu bilo da ste medij, poslovni strateg, vlasnik kompanije, investitor ili ste ipak samo radoznali.
Zaključak:
Ukoliko ste sebi postavili barem jedno od ovih pitanja, Akta Registar kompanija i institucija sa preko 390.000 pravnih subjekata je pravo rješenje za vas. Najveći i najažurniji registar u Bosni i Hercegovini će vam sa sigurnošću uštedjeti vrijeme i novac.
Registar predstavlja veliku pomoć za male i srednje firme, koje nemaju veliki budžet i izdvojena odjeljenja za praćenje ekonomskih kretanja i događaja u regionu i industriji u kojoj su aktivni. Akta korisnici dobijaju mogućnost da na veoma lak i jednostavan način budu primjećeni i kontaktirani putem internet pretraživača.