U suštini, u pitanju je model Infiniti Q50 koji se u Japanu prodaje pod oznakom Nissan Skyline, ali je zadržao i natpis Infiniti na vozilu.
Glavna razlika između dva automobila je prednja maska koju je Skyline preuzeo sa novog GT-R.
Nisan je u Skyline otkrio i novu verziju ProPilot elektronskog sistema asistencije u vožnji.
ProPilot 2.0 omogućava vozačima da na određenim auto-putevima u Japanu voze bez kontrole volana.
Kada sistem otkrije promjenu na putu ili sporije vozilo koje može da se obiđe, upozori vozača na vrijeme preko zvučnih i svjetlosnih signala da preuzme kontrolu.
Što se tiče pogona, u osnovi je hibridni sistem baziran na 3,5-litarskom V6 koji uz elektro-motor raspolaže sa 360 KS.
Tu je i 3,0-litarski tvin-turbo V6 u verzijama sa 300 i 400 KS.
Prodaja novog Nissan Skyline počinje na jesen u Japanu.U suštini, u pitanju je model Infiniti Q50 koji se u Japanu prodaje pod oznakom Nissan Skyline, ali je zadržao i natpis Infiniti na vozilu.
Glavna razlika između dva automobila je prednja maska koju je Skyline preuzeo sa novog GT-R.
Nisan je u Skyline otkrio i novu verziju ProPilot elektronskog sistema asistencije u vožnji.
ProPilot 2.0 omogućava vozačima da na određenim auto-putevima u Japanu voze bez kontrole volana.
Kada sistem otkrije promjenu na putu ili sporije vozilo koje može da se obiđe, upozori vozača na vrijeme preko zvučnih i svjetlosnih signala da preuzme kontrolu.
Što se tiče pogona, u osnovi je hibridni sistem baziran na 3,5-litarskom V6 koji uz elektro-motor raspolaže sa 360 KS.
Tu je i 3,0-litarski tvin-turbo V6 u verzijama sa 300 i 400 KS.
Prodaja novog Nissan Skyline počinje na jesen u Japanu.