Ideja o još jednom modelu Bugattija – pored hipersportskog dvosjeda – postoji više od jedne decenije, a fabrika se njegovoj realizaciji najviše približila 2009. kada je prikazan koncept luksuzne limuzine 16C Galibier.
Iako su posljednjih godina čelnici Bugattija demantovali glasine da razmaraju drugi model, direktor kompanije Stefan Vinkelman u septembru je izjavio da su spremni za proizvodnju više od jednog modela, ne računajući nedavno predstavljenu specijalnu verziju Chirona – Bugatti Divo od 5 miliona evra.
Novi model se ne očekuje uskoro, jer matična kompanija Volkswagen tek treba da odobri jednu tako veliku investiciju. Trenutni su prioriteti Volkswagen grupe razvoj električnih automobila i sistema autonomne vožnje. Kada jednom na dnevni red dođe novi model Bugattija, to kako sada stvari stoje neće biti luksuzna limuzina, kao što je bio koncept Galibier iz 2009. godine, već najvjerovatnije SUV.
Vladajući trendovi u auto-industriji pokazuju da bi kupci najviše bili zainteresovani za ekskluzivni sportski SUV automobil sa značkom Bugattija. O tome najbolje svjedoče luksuzni SUV modeli kao što je Bentley Bentayga, Rolls-Royce Cullinan, Lamborghini Urus ili tek najavljeni Ferrari Purosangue.
Kako bi ovaj za sada samo hipotetički SUV model mogao da izgleda pokušao je da dočara Giorgi Tedorazdze. Njegova vizija Bugatti SUV-a stilski je zasnovana na Chironu, sa prepoznatljivom maskom hladnjaka i uskim, višesegmentnim farovima.