Nesigurnost je nagnala njemačku vladu na odobravanje uputa za remodeliranje postojećih dizelaša unaprijeđenim ispušnim sistemima pomoću kojih bi ovi automobili trebali zadovoljiti tražene ekološke norme i izbjeći zabrane.
Dokument s uputama na 30 stranica, čini se, ipak nije u potpunosti smirio duhove. Dok u Baumot grupi koja se bavi izradom ispušnih sistema pozdravljaju donošenje novih uputa, te vjeruju kako će potrebnu tehnologiju kupcima moći isporučiti već ove godine, u njemačkoj automobilskoj grupi za lobiranje VDA, koja zastupa interese proizvođača automobila, ne kriju nezadovoljstvo.
Čelnici VDA smatraju kako bi potrošači trebali razmišljati o kupovini novih vozila umjesto o skupom remodeliranju starih vozila.
Proizvođači automobila ne mogu garantovati pouzdanost vozila na koje je ugrađen neovlašten ispušni sistem, tvrde u VDA, te smatraju da bi odgovornost za eventualne posljedice i štetu uzrokovanu remodeliranjem trebali snositi vlasnici vozila i firma koja je proizvela, odnosno ugradila, sporni dio.
U BMW-u se slažu, te potiču njemačku vladu na donošenje subvencija za zamjenu starih modela – novima.
Volkswagen i Daimler su pak priznali kako su voljni sufinansirati remodeliranje problematičnih dizelaša, pa ostaje da se vidi kojim će smjerom krenuti njemačka automobilska industrija u novoj godini.