Kako je riječ o jednom od najpopularnijih modela automobila u proteklih 45 godina suvišno je i spominjati ogroman interes javnosti, naročito u Hrvatskoj, jer je upravo Golf izuzetno omiljen model koji je i unatoč višemjesečnim najavama izlaska novog modela jedan od najbolje prodavanijih modela u prvih devet mjeseci 2019. Tako je Golf sedmica prema registracijama novih automobila na visokom trećem mjestu s ukupno 1890 komada s udjelom od 3,68 posto tržišta.
Novo poglavlje u historiji ovog bestselera započelo je upravo danas svjetskom premijerom osme generacije Golfa – digitaliziranog, povezanog i intuitivnog za upravljanje. Nikada prije Golf nije bio tako napredan.
‘Tokom sedam generacija, Golf je zadivio više od 35 miliona kupaca. Cijela automobilska industrija očekuje da će novi Golf postaviti standard’, objasnio je dr. Herbert Diess, predsjednik upravnog odbora Volkswagen AG. Što se tiče tehnologije, Golf čini najveći skok prema naprijed od svog debija.
Ralf Brandstätter, glavni izvršni direktor Volkswagen ličnih automobila je izjavio: ‘Ovaj automobil je potpuno nov. Ali naravno, Golf uvijek ostaje Golf. Jer temeljni koncept je bezvremenski. Ovaj je automobil definirao našu marku tijekom desetljeća. Golf je dosljedno nove tehnologije učinio dostupnima svima.’
Činjenica je da novi Golf pruža održivu mobilnost dostupnom mnogim ljudima. Štoviše, s tim Golfom Volkswagen prelazi na digitalizirani, razumljivi rad. Klaus Bischoff, glavni dizajner Volkswagena: ‘U svijetu u kojem složenost raste, novi Golf omogućuje vozaču da intuitivno upravlja vozilom’. Praktično svi zasloni i kontrole su digitalni: novi instrumenti i online informacijski sustavi za zabavu spajaju se u panoramskom zaslonu s tipkama i klizačima osjetljivim na dodir. Postavljen je i head-up displej na vjetrobranskom staklu za dodatno poboljšanje raspona dostupnih informacija.
Osma generacija bestselera bit će dostupna i kao dvije inačice plug-in hibridnog pogona (eHybrid). Nova učinkovita inačica generira 204 KS (150 kW), dok vrlo sportski GTE isporučuje 245 KS (180 kW). Obje plug-in Golf verzije pokretati će se s novom litij-ionskom baterijom od 13 kWh u vozilu, koja omogućava veći raspon vožnje na struju od približno 60 kilometara i privremeno pretvara Golf 8 u vozilo sa nultom emisijom.
Opcije pogona s klasičnim motorima za novi Golf 8 uključuju i turbobenzinske (TSI), turbodizelske (TDI) motore, kao i pogon na prirodni plin (TGI). Tu su dva trocilindrična 1-litrena benzinska TSI turbomotora sa 90 KS (66 kW) i jači snage 110 KS (81 kW), dok su dva 1,5-litrena četverocilindrična benzinska TSI turbomotora snage 130 KS (96 kW) i 150 KS (110 kW). TSI motori su upareni sa standardnim 6-brzinskim ručnim mjenjačem. Počevši od motora snage 110 KS, oni će se također konfigurirati kao blagi hibridni pogon (eTSI) s 48-voltnim sustavom i mjenjačem s dvostrukom spojkom (DSG). Kasnije će biti lansirana i tri četverocilindrična 2.0-litrena TSI motora za Golf GTI, Golf GTI TCR i Golf R, kao i 1,5-litreni TGI pripremljenim za pogon na prirodni plin (CNG) i benzin. Nove TSI inačice imaju posebno niske vrijednosti potrošnje i emisije zahvaljujući elementima koji uključuju inovativni proces izgaranja naziva TSI Miller.
Novi Golf 8 će se na tržištu pojaviti u prosincu ove godine, a tijekom sljedeće godine slijede neovisni modeli Golf GTI, GTI TCR, Golf GTD, Golf GTE i Golf R.