Ove nedelje je na čuvenoj test stazi Nirburgring primjećen prvi prototip nove GTI modifikacije, koji je testiran maksimalnim kapacitetom.
Zahvaljujući unapređenoj MQB platformi na kojoj je baziran novi Golf, GTI bi trebalo da bude lakši i ekonomičniji od prethodnika.
Tu su i novi elektronski sistemi, uključujući digitalnu kontrolnu tablu, stalnu internet vezu i unaprijeđene sisteme asistencije u vožnji.
Novi GTI bi trebalo da pokreće 2,0-litarski turbo-agregat uz podršku blagog hibridnog sistema u obliku starter-generatora koji je sposoban da obnavlja energiju tokom kočenja i koristi je za pokretanje motora tokom uključenje funkcije start/stop.
Osim toga, pojačavaće obrtni momenat koji će direktno da se prenosi na prednju osovinu, te omogućiti automobili da može da se kreće i isključivo na električnu energiju.
Očekuje se da maksimalna snaga Golfa GTI osme generacije bude oko 300 KS, što je približno aktuelnoj generaciji Golfa R.
Za prenos snage će biti zaduženi šestostepeni manuelni i sedmostepeni robotizovani DSG automatik sa dvostrukim kvačilom.
Što se tiče novog “R”, on bi trebalo da raspolaže sa čak 400 KS.
Golf VIII će biti predstavljen u oktobru, isporuka prvih jedinica se očekuje početkom 2020, a debi GTI tokom naredne godine.