Meta nastavlja ažurirati Instagram i Instagram Reels s više opcija sličnih TikToku, a kako je objavljeno u prošlosedmičnom izvještaju o radu platforme, na opcije slične onima na TikToku (Instagram Reels) otpada više od 20% vremena koje korisnici provedu na Instagramu.
Sada Instagram testira novu opciju koja početnu stranicu čini gotovo identičnoj onoj na TikToku – dakle odvede vas direktno na Instagram Reels, a kao razlog toj promjeni se navodi želja da učiniti videouratke središtem platforme.
Prema TechCrunchu, korisnici koji testiraju ovaj novi tip aplikacije i dalje se mogu vratiti na onaj tradicionalni izgled i pristupiti naredbi za otkrivanje donje navigacijske trake. Čini se da je jedina primjetna promjena ukidanje storyja. Još nema potvrde hoće li story zauvijek nestati ili će samo lokacija biti premještena.
Kako sve više platformi postaje sve više nalik globalnom konkurentu TikToku, potražnja za videoopcijama kratkog formata će rasti. Konkurencija se zahuktava jer je Google ušao u utrku sa svojim YouTube Shorts, prenosi 9TO5Mac.