22 C
Sarajevo
30.07.2025

YouTube dozvolio monetizaciju videa koji u prvih sedam sekundi sadrže “grube” psovke

YouTube klipovi s “grubim” psovkama u prvih sedam sekundi odsad ispunjavaju uvjete za punu monetizaciju, potvrdio je Conor Kavanagh, šef odjela za politiku monetizacije na popularnom videoservisu.

Kao što je poznato, ranije su ovakvi klipovi ispunjavali uvjete samo za “ograničeni prihod od oglasa”, no to se sada promijenilo.

Promjene politika YouTubea o neprimjerenom govoru dugo su bile “bolna tačka” za kreatore. U novembru 2022. godine je kompanija počela ograničavati prihod od oglasa ako se psovka izgovori u prvih osam do 15 sekundi videa.

- OGLAS -

ProZD, čije je pravo ime SungWon Cho, objavio je video u kojem je, nakon što je sačekao 15 sekundi, nazvao promjenu pravila “najglupljim jeenim sanjem koje je ikada čuo”. Kasnije je rekao da je video demonetizovan.


YouTube je prilagodio svoja pravila u martu 2023. godine, uključujući i dozvolu da videozapisi s psovkama u prvih osam do 15 sekundi ispunjavaju uvjete za prihod od oglasa.

- Advertisement -

Kompanija je prvobitno ograničila monetizaciju za videozapise s psovkama na njihovom počeku, kako bi se “uskladila sa standardima emitovanja”, rekao je Kavanagh.

“Oglašivači su očekivali da će oglasi na YouTubeu imati distancu između psovki i oglasa koji se prikazuje, ali ta očekivanja su se promijenila. Oglašivači već imaju mogućnost targetiranja sadržaja na željeni nivo psovki”, dodao je on.

Iako je jedini konkretan primjer “grube” psovke koji Kavanagh navodi zapravo “fuk”, on tvrdi da YouTube definiše riječi kao što su “a**hole” ili “bich” kao “umjerenu” psovku.

YouTube će nastaviti ograničavati monetizaciju ukoliko se koriste umjerene ili grube psovke u naslovima i thumbnailovima.

Također, videozapisi s čestim psovkama i dalje krše smjernice za sadržaj prilagođen oglašivačima, istakao je Kavanagh i poručio: “Morate pažljivo birati psovke”.

- OGLAS -

Pročitajte još

NAJNOVIJEFACE.BA