Danas, specijalizovani magazin Forbes objavio je priču o mladoj vlasnici make up imperije, navodeći da se njeno bogatstvo procjenjuje na 900 miliona dolara, što je čini najbogatijom članicom Kardashian-Jenner klana (bogatstvo njene sestre Kim Kardashian West procenjuje se na 350 miliona).
Ona je na dobrom putu da postane najmlađa milijarderka ikada (koja je do milijarde došla sama.) Trenutno ovaj rekord drži Mark Zuckerberg, koji je milijarder postao sa 23 godine.
Iako Forbes koristi termin kojim naznačava da je Kylie do bogatstva došla sama (self-made), mnogi kažu da je njoj dosta pomoglo to što je rođena u prvoj američkoj reality porodici.
I to nije netačno, no tek dio njenog bogatstva čine sponzorski ugovori i reklamiranja: samo 100 miliona inkasirala je kao zaštitno lice različitih brendova i pojavljivanja u reality seriji. Ostatak – i to daleko veći, oko 800 miliona, prava je vrijednost njene kozmetičke kompanije Kylie Cosmetics, koju u njenom stoprocentnom vlasništvu, a koju je osnovala prije dvije godine.
Brzina kojom je Kylie uspjela da se obogati – zaradila je skoro 630 miliona od prodaje kozmetičkih proizvoda – govori o moći društvenih medija koji značajno utiču na bogatstvo poznatih i slavnih danas.