A da je takva praksa došla i u glavni grad naše zemlje kada je povećan broj turista tokom zimskog perioda svjedoči račun i cjenovnik koji nam je poslao čitatelj iz jednog ugostiteljskog objekta u samom centru grada.
Naime, na dan dočeka Nove godine u Sarajevu caffe slastičarna Vatra koja se nalazi na samo nekoliko desetina metara od mjesta gdje je priređen sjajan doček 2019. godine uz koncert Harija Mata Harija, podigla je cijene svojih proizvoda.
Tako su za jedan espresso posjetitelji tog objekta plaćali 3,75 KM umjesto redovne cijene od 2,50 KM koja je jasno navedena u cjenovniku pa su tako četiri kafe koštale 15 KM.
Da li je ovaj slučaj prijavljen inspekciji i da li ih je bilo više nismo uspjeli saznati u Kantonalnoj upravi za inspekcijske poslove s obzirom na to da se u toj instituciji niko nije javio na brojne pozive.
Ipak, Zakon o zaštiti potrošača jasno navodi da je trgovac dužan pridržavati se prodajne cijene proizvoda i usluga.