Rad je premijerno prikazan 2007. godine kao dio kulturološkog projekta ˝Modul memorije˝ u Umjetničkoj galeriji Bosne i Hercegovine, u Centre pour l’Image contemporaine Saint-Gervais (SGG) u Ženevi u sklopu 12. Biennale de l’Image en Mouvement (BiM), u Galerie Studio 34 u Marseille, u L’Usine u Belfortu, u Galerie En Face u Parizu (Francuska), u Instant Heidi.com Gallery u Lausanne (Švicarska), te u PinchukArtCentre u Kijevu u jeku Domovinskog rata u Ukrajini.
Đerkovićev rad je rezultat vjerojatno najveće sociološke dileme: ko je ostao i ko je otišao tokom opsade grada? Rad ima zadatak da sugerira različitost osobne percepcije doživljenog / preživljenog perioda opsade Sarajeva, neovisno od toga da li je to bilo u Sarajevu ili u Geteborgu, Chicagu ili u Parizu. Sa druge strane, on također sugerira i različitost sarajevske interne percepcije opsade, proživljene ovisno o dijelovima grada. No, iako bi rad trebao imati i svrhu svojevrsne pomirbe između ovih fiktivnih grupacija među kojima postoji konstantni sukob u dnevnoj komunikaciji, rađa se potreba da se ipak napravi distinkcija između istih, na osnovu proživljenog. Radom se (p)ostavlja osobna sloboda da, pogledavši se u špiglo, svatko preispita tu svoju percepciju doživljenog/preživljenog perioda opsade Sarajeva i suprotstavi je realnosti u kojoj se danas nalazi.