“S obzirom na to da su zimi značajne temperaturne fluktuacije, ne može škoditi ako u gumama postavite malo veći pritisak nego što zahtijeva proizvođač”, objašnjava Stefan Ehl, stručnjak za motorna vozila pri stručnoj organizaciji KÜS, prenosi Revija HAK.
Fluktuacije od deset stepeni mogle bi promijeniti pritisak u gumi za 0,1 bar, prema riječima stručnjaka.
“Kad temperature padnu, pada i pritisak. Budući da su vanjske temperature obično niže zimi, neće škoditi povećati vrijednost za jednu ili dvije decimale.”
Ako je guma napunjena na dva bara prilikom vanjske temperature od 20 stepeni, mogla bi pasti na 1,8 bara na temperaturama oko tačke smrzavanja. Dakle, ako je pritisak prethodno povećan na 2,2 bara, one će biti idealne za vožnju.
Općenito, nema štete u dodavanju nešto više zraka u gume od onoga što je preporučeno. Malo veći pritisak smanjuje kontaktnu površinu gume, a time i otpor kotrljanja. Time se smanjuje potrošnja goriva i trošenje guma.