Autorica je tom prilikom zahvalila Muzeju Hercegovine i ostalim organizatorima „Mostarskog ljeta“ jer su oni, kako je kazala, pokretač da se ova ideja nastavi razvijati.
„Ovdje postavljam pitanja odnosa prema institucijama kulture i spomenicima koji danas imaju sasvim drugačiju poziciju, u odnosu na vrijeme kad su izgrađeni. Pokušavam potaknuti na razmišljanje kakav odnos politike imaju prema tim objektima. A sve više smo svjedoci da prave vrijednosti bivaju potisnute, a na površinu ispliva nešto što, najblaže rečeno, ima veoma upitnu vrijednost. Potpuno krive stvari i ‘vrijednosti’ postavljene su u prvi plan. Mlade generacije danas u većini, nažalost, vrednuju estradiziranu ‘umjetnost’, a ovom izložbom pokušavam utjecati i na to“, istakla je autorica izložbe Majda Turkić.
Koncept serijske fotografije odražava stil betonske umjetnosti koji pokazuje jedinstvenu apstraktnu strukturu izvedenu iz primarnih, kontinuirano čistih i rigoroznih oblika. Arhitektonski objekti služe za predstavljanje strogog matematičkog izlaganja geometrijske figure koristeći apstraktnu konfrontaciju svjetla i nadopunjavanja sjena scene snažnog kontrasta.
Direktor Muzeja Hercegovine Asim Krhan rekao je da, osim umjetničke vrijednosti fotografija obuhvaćenih izložbom, sama izložba otvara i mnoga pitanja.
„Muzej kao baštinska institucija posebno je zainteresiran za spomeničku kulturu koja je dijelom involvirana u njegovu muzejsku djelatnost, te društvene pojave koje je donijela tranzicija. Vjerujem da je autoričina poruka ovom izložbom pravi putokaz u percipiranju spomeničke kulture” – kazao je Krhan.
Majda Turkić je studirala na Akademiji likovnih umjetnosti u Beču. Dobitnica je brojnih nagrada, između ostalih i one Ministarstva kulture Austrije. Radi i kao kustos, konceptualni umjetnički fotograf i likovni kritičar.